به بزرگترین گروه تبلیغات رایگان مشهد در تلگرام بپیوندید:
بزرگترین فروشگاه خرید و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر:
دانلود ترجمه مقاله 2017 الزویر با عنوان(social identity dimension and consumer behavior in social media)
دانلود ترجمه مقاله 2017 الزویر با عنوان(social identity dimension and consumer behavior in social media)
نویسندگان:Tien wang کلمات کلیدی:Social media-Social identity theory-use behavior-purchase behavior-dimensional effect ABSTRACT As technological advancements continue to evolve, consumer use and purchase behavior also change in response to the emergence of new tools such as social media. Given that more marketers have shifted their focus toward engaging customers in the development of their marketing mix via social media platforms, such as Twitterand Facebook, finding important factors that drive consumer use and purchase behavior in this environment is of practical and academic importance. Use behavior contributes to fundamental user base, whereas purchase behavior generates firm revenue. For firms, finding a common factor that influences both behaviors would help increase marketing effectiveness. Based on a literature review, this study identifies social identity as the common factor in the social media contex …
طبقه بندی :
علوم انسانی
کلمات کلیدی :
media Social identity theory use behavior رفتار مصرف کننده رسانه های اجتماعی رفتار خرید
تبلیغات پیشنهادی :
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی
نرم افزار استخراج ایمیل از سایت ها
نرم افزار تبلیغات انبوه در تلگرام
نمونه سوالات اصلی راهنمایی و رانندگی
(فروش سوالات آیین نامه ماشین و موتور)
سایت افزایش بازدید خارجی و رایگان TrafficG :
TrafficG -Top Traffic Exchange
Become a TrafficG member and you’ll be able to drive
free, guaranteed visitors and traffic to any website of your choice!
به بزرگترین گروه تبلیغات رایگان مشهد در تلگرام بپیوندید:
--------------------------------------------------
برای خرید روی گذینه دریافت فایل دکمه آبی پایین بزنید ...