به بزرگترین گروه تبلیغات رایگان مشهد در تلگرام بپیوندید:
بزرگترین فروشگاه خرید و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر:
سنجش ميزان رضايت كاربر نهایی
سنجش ميزان رضايت كاربر نهایی
اولین بار مفهوم رضایت مشتری توسط «پیتر دراکر»در سال ١٩۵۴ به صورت مستقیم وغیرمستقیم وارد ادبیات مدیریت وبازاریابی شدهاست امابررسی منابع مربوط به رضایت مشتری، نشان میدهدکه تحقیقات ومطالعات جدید دراین زمینه ازاواسط دهه١٩٧٠عمدتاً در آمریکاشروع شده و در دهه١٩٨٠با گسترش قابل ملاحظه تحقیقات، مبانی این مقوله روشن شده است. امروزه سازمان هاي توليدي يا خدماتي،ميزان رضايت مشتري را به عنوان معياري مهم براي سنجش كيفيت كار خود قلمداد مي كنند و اين روند همچنان در حال افزايش است . اهميت مشتري ورضايت او چيزي است كه به رقابت در سطح جهاني بر مي گردد. فصل اول: ادبيات موضوع مقدمه تعاريف مفهوم رضايت كاربر مفهوم سيستم اطلاعاتي مفهوم كيفيت مفهوم كيفيت خدمات مفهوم رضايت مشتري رضایت سنجی مشتری روش هاي اندازه گيري رضايت مشتري مدل هاي رايج در سنجش كيفيت (اندازه گيري رضايت مشتري) مدل كانو مدل سركوال مدل فورنل مدل وب كوا ل مدل اسكمپر شاخصه هاي رضايت مشتري در سطح ملي.. شاخص رضايت مشتري سوئد شاخص رضايت مشتري آمريكاييACSL)) شاخص رضايت مشتري سوئدي(ECSI …
طبقه بندی :
علوم انسانی
کلمات کلیدی :
مدیریت کیفیت, رضایت مشتری, کاربر نهایی
……………………………
تبلیغات پیشنهادی :
نرم افزار ارسال کامنت به سایت های وردپرسی
نرم افزار استخراج ایمیل از سایت ها
نمونه سوالات اصلی راهنمایی و رانندگی
کسب درآمد در فایل سل / همکاری در فروش
—————————–
به بزرگترین گروه تبلیغات رایگان مشهد در تلگرام بپیوندید:
--------------------------------------------------
برای خرید روی گذینه دریافت فایل دکمه آبی پایین بزنید ...